Do zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego należy:
prowadzenie spraw z zakresu kadr pracowników Urzędu Miasta i Gminy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych:
prowadzenie spraw związanych z naborem,
organizowanie praktyk uczniowskich i studenckich,
opracowywanie danych do budżetu w zakresie paragrafów płacowych,
przygotowanie materiałów związanych z oceną urzędników,
prowadzenie spraw z zakresu szkoleń pracowników,
prowadzenie rejestru związanego z ochroną danych osobowych
prowadzenie spraw z zakresu organizacyjno administracyjnego:
obsługa kancelaryjno-techniczna Burmistrza
obsługa administracyjna Urzędu,
prowadzenie rejestru wydanych pełnomocnictw i upoważnień,
przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w wypadku niemożliwości ich doręczenia adresatowi w jego miejscu zamieszkania,
prowadzenie spraw z zakresu bhp i p.poż Urzędu,
wywieszanie w Urzędzie ogłoszeń,
prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją w Urzędzie,
przygotowywanie zleceń i umów na wykonanie określonych prac na rzecz Urzędu,
prowadzenie spraw związanych z umowami najmu, gospodarowanie pomieszczeniami biurowymi,
prowadzenie spraw ekonomicznych - przygotowywanie planów finansowych, prowadzenie analiz ekonomicznych w zakresie działania Urzędu,
organizowanie i prowadzenie spraw związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Rady Miejskiej, Burmistrza, Prezydenta RP, spisami powszechnymi oraz referendami
przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych,
prowadzenie rejestru przyjętych skarg i wniosków,
przygotowywanie odpowiedzi na złożone skargi i wnioski,
prowadzenie spraw wynikających z interwencji mieszkańców u Burmistrza lub jego Zastępcy,
koordynowanie realizacji wniosków Komisji Rady Miejskiej,
obsługa kancelarii ogólnej,
obsługa biura obsługi interesanta,
obsługa poczty elektronicznej Urzędu,
ewidencjonowanie podmiotów działalności gospodarczej,
prowadzenie spraw związanych z podejmowaniem, prowadzeniem i likwidacją działalności gospodarczej,
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem lub cofnięciem zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
wydawanie zezwoleń na działanie wielkopowierzchniowych obiektów handlowych,
dokonywanie kontroli przestrzegania przepisów prawa przez przedsiębiorców działających na terenie Gminy w zakresie objętym ustawą,
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w transporcie drogowych na terenie gminy,
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz innych obiektów na terenie miasta i gminy w których są świadczone usługi hotelarskie
a ponadto z zakresu komputeryzacji
rozpoznawanie potrzeb i możliwości wprowadzania komputeryzacji w Urzędzie,
nadzór nad wdrażaniem systemów komputerowych oraz prawidłową eksploatacją sprzętu komputerowego,
współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie komputeryzacji,
organizowanie szkoleń dotyczących obsługi sprzętu komputerowego oraz eksploatowanych systemów komputerowych,
wprowadzanie do Urzędu nowoczesnych technik biurowych,
udział w pracach związanych z eksploatacją istniejącego sprzętu i oprogramowania,
administrowanie sieciami komputerowymi w Urzędzie,
ponadto Administrator Systemu informatycznego jest odpowiedzialny za funkcjonowanie systemu lub sieci teleinformatycznych oraz za przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.