Projekt „Mobilny Urzędnik” polega na obsłudze mieszkańców gminy poza siedzibą urzędu, aby ułatwić załatwienie spraw osobom ze szczególnymi potrzebami.
Usługa będzie realizowana w granicach administracyjnych gminy Błonie.
Wychodzimy naprzeciw osobom ze szczególnymi potrzebami. Główni odbiorcy nowej usługi to osoby z niepełnosprawnościami. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach to nasz priorytet. Wielu mieszkańców boryka się z różnymi ograniczeniami, a my chcemy żeby urzędnicy byli dostępni dla wszystkich „Mobilny Urzędnik” wyróżnia nas na tle wielu polskich gmin i co najważniejsze – usługa ta jest bezpłatna.
Program ten jest w rocznej fazie próbnej. Skierowany jest do osób, które posiadają orzeczenie o niepełnosprawności, osób o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy. Obejmie także osoby osłabione chorobami, z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się i dotarcia na miejsca świadczenia usług. Odbiorcy to osoby, które faktycznie nie mają możliwości załatwienia urzędowej sprawy w inny sposób.
Stopniowo będziemy zwiększali zakres mobilnie możliwych usług.
Co zrobić aby skorzystać z usługi "Mobilnego urzędnika"?
Skontaktuj się z urzędem w wybrany sposób i poinformuj o potrzebie skorzystania z usługi: